2010. március 12., péntek

Ben 1O vagy Ben 1O Alien Force?

Én vagyok az egyedüli aki jobban szereti a Ben 1O-t mint a Ben 1O Alien Force-t? A Ben 1O Alien Force (az egyszerűség kedvéért B1OAF-nek fogom nevezni) jó és klassz látni Bent és Gwent tinédzserként meg minden, de nem értem miért kell olyan komolynak lenni egész idő alatt? Értem én, hogy Max nagypapa elment, és hogy még rengeteg földönkívüli fenyegeti a bolygót, de ami a Ben 1O-ben különösen jó az az, hogy Ben és Gwen annak ellenére, hogy egész idő alatt veszélyben vannak, igazán viccesek. Imádom, ahogy a Ben 1O-ben Ben és Gwen butuskának nevezik egymást és úgy tűnik, hogy mialatt a földönkívüliekkel harcolnak egész idő alatt jól érzik magukat. A B1OAF-ban olyan, mintha kicsit morcosak és kevésbé viccesek lennének.
Szeretem Kevin 11-et is, egyszóval klassz, hogy Ben és Gwen egy csapatot alkotnak vele. Kevin és Gwen románcában még nem vagyok egészen biztos. Nem rossz, de Kevin ellenszenves szokott lenni, ezért furcsa ez egy kicsit. Még egy dolog igazán tetszett a Ben 1O-ben, mégpedig Verdona, aki Ben és Gwen nagymamájának adta ki magát. Imádtam ,hogy ő csak bulizni akart! Viszont elég aljas volt Benhez, sőt Gwen apjához is, aki az ő saját fia. Vicces volt, bár azért remélem, hogy egy másik epizódban játszik. Gwen igazán durcás abban a részben. Nagyon hiányzik a jókedélyű, pimasz és laza Gwen a Ben 1O-ből.
Annak ellenére, hogy ez nem olyan jó mint az eredeti Ben 1O, azért minden héten figyelemmel kísérem a B1OAF történeteket, hogy megtudjam mi történik.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése